Casper, 2023 yılına dair sektör değerlendirmesini ve büyüme rakamlarını açıkladı. Casper’ın 2023 yılındaki durumunu değerlendiren Casper Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Feray Karaman, “Geçen yıla göre dünya genelinde bilgisayar satışlarında düşüş yaşanırken, ülkemiz bu durumdan pozitif olarak ayrıştı. Dünya genelinde yüzde 14 daralma gerçekleşirken, ülkemiz 2023 yılını bilgisayar satışlarında yüzde 15 büyüme ile kapattı. Biz de Casper olarak, 2023 yılında Casper VIA, Casper Nirvana ve Excalibur alt markalarımızla çıkardığımız 15 yeni ürün ile birlikte satış rakamlarımızı artırdık. Kullanıcılara daha geniş ürün gamı ve daha çok satış noktası ile ulaşarak 2023 yılında yüzde 50 büyüme kaydettik.” dedi.
2024 yılında Casper olarak hedeflerine ulaşmak için stratejilerini geliştirmeye devam ettiklerini ifade eden Karaman, 2024’te, sektördeki dinamiklere ve müşteri beklentilerindeki değişime dayalı olarak, büyümeyi ve yenilikleri sürdürmeyi devam etmeyi amaçladıklarını belirtti. Bu bağlamda 2024 yılında yeni ürünleriyle ve hayata geçirecekleri çalışmalarla markanın yüzde 40 büyüme hedeflediğini açıkladı.
2024’te Ar-Ge yatırımlarını yüzde 100 artıracaklarını aktaran Karaman, “Casper olarak 2024 yılında da hem bireysel hem kurumsal kullanıcıların beklentilerini karşılayacak son teknoloji ürünlerimizi sunmaya devam edeceğiz. Özellikle yapay zeka teknolojisinin gelişmesini, NPU (neural processing unit) birimlerinin bilgisayarlara entegre olması ile daha da artmış üretken yapay zeka deneyimini tüketicilere sunmak üzere iş ortaklarımızla çalışmalarımızı yakın bir şekilde sürdürüyoruz. 2024 yılında üretim kapasitemizi artırarak, global çapta kalite ve teknolojiye sahip ürünlerimizi geniş hizmet ağı ve yerel üretim avantajlarıyla birleştirerek kullanıcılarımızla buluşturacağız.” dedi.